IG55 یک گاز بی اثر است. شامل ترکیبی از 50% آرگون و 50% نیتروژن که هر دو از گازهای جوی می باشند. سیستم IG55 با پتانسیل تخریب لایه اوزون صفر، پتانسیل گرمایش جهانی صفر و طول عمر جوی صفر، بهترین ستانداردهای زیست محیطی را دارا می باشد. بنابراین این سیستم اطفاء حریق، راه حلی است برای شرکت هایی که سیاست های آگاهانه سازگار با محیط زیست را اتخاذ می کنند.

سیستم های اطفای حریق IG55 برای محافظت از اتاقهای کامپیوتری و مخابراتی، دارایی های با ارزش، مصنوعات گرانبها و اتاقهای بایگانی ایده آل می باشند. IG55 در سیلندرهای گاز فشرده می شود و کاملا خشک است. زمانی که تخلیه می شود بدون تراکم بوده و باعث صدمه دیدن تجهیزات حساس و بحرانی نمی شود. سیستم های IG55، با 200 و 300 با فشار می تواند به صورت اتوماتیک و یا دستی تخلیه شوند. این گاز از طریق شبکه لوله کشی شده در محیط حفاظت شده و از طریق نازلهای ویژه، تخلیه و پخش می شود.

سیستم IG55 از طریق کاهش اکسیژن محیط آتش را خاموش می کند. به منظور خاموش کردن آتش، سطح اکسیژن باید به 14 درصد یا کمتر کاهش یابد. یک سیستم نرمال بسته به نوع منطقه خطر، طوری طراحی می شود که که اکسیژن را بین 13.8 تا 12% کاهش دهد.

 

سیستم IG55 برای محیط های زیر مناسب می باشد:

تجهیزات الکترونیکی و پردازش اطلاعات

عملیات کامپیوتری

تاسیسات مخابراتی

اتاق های تابلو برق (Switchgear Rooms)

اتاق های کنترل

موزه ها و بایگانی ها

محیط های کنترل سیگنال

شرکت کارا ارتباطات هوشمند آسیا(Karafire) با واردات مستقیم محصولات انگلیسی و آمریکایی با گواهینامه های Fm و ul و lpcb آماده ارائه این محصول به مشتریان محترم میباشد.برای تهیه و مشاوره درباره این محصول با تلفن 72814-021 تماس حاصل فرمایید.