ََََAkronex Halocarbon system

شرکت AKRONEX ترکیه در سال 2015 تولید شیرهای اطفاء حریق FM200 را با کیفیت بالا شروع کرده و ابتدا طراحی شیر FM200 را با الگو برداری از کمپانی LPG اسپانیا و تایکو (TSP) آمریکا به 2 صورت HIGH PRESSURE(42BAR) و LOW PRESSURE (25BAR) تولید می کند .

سیلندر های FM200 شرکت AKRONEX ترکیه به 2 صورت جوشی (WELDED CYLINDER) و یک تکه بدون جوش WELDING CYLINDER  WITHOUT  با فشار تست جوشی 55BAR  و یک تکه 250BAR ارایه می دهد .

سیلندرهای جوشی این شرکت تولید خود این شرکت می باشد و سیلندرهای HIGH PRESSURE  و یک تکه را از شرکت خوش نام  CMV ایتالیا که دارای تاییدیه CE(EN 1964-1) و  ISO 09809-1 تحت T-ped اروپا می باشد  تهیه می کند . و همچنین گاز اطافء حریق FM200(HFC227 ea) را از شرکت  waysmos که دارای تاییدیه های UL و FM می باشد ارایه می دهد .

اخیرا مشاهده گردیده عده ای سودجو در مغازه های تهران اقدام به واردات غیرقانونی و مسافری شیر این محصول نموده اند و در ایران به صورت غیرقانونی و تقلبی سیلندرهای بی کیفیت را تولید و این شیر را روی آن نصب و یا عامل گازی متفرقه و بی کیفیت که در زمینه اطفاء حریق هیچ کاربردی ندارد و بسیار خطرناک و کشنده می باشد در ارگانهای دولتی ارائه داده اند لذا از تمام همکاران و مشتریان محترم تقاضا داریم قبل از خرید محصول AKRONEX سریال قطعات و همچنین نامه گارانتی تعویض شرکت کارا را از فروشنده خواسته و قبل از هرگونه معامله از صخت اورجینال بودن آن با تماس با شماره 31-26700421(021) داخلی 101 و ارایه سریال و چک آن با شرکت اطمینان حاصل نمایید  .( درضمن این شرکت به عنوان نماینده انحصاری این محصول حق خود را در شکایت از این عکس نمونه تقلبی و اصلی این محصول را افراد محفوظ می داند ) .

  1. سازمان بازرسی استان یزد-دیتاسنتر
  2. اداره کل بهزیستی استان گلستان-دیتاسنتر
  3. اداره کل بهزیستی استان کردستان-دیتاسنتر
  4. شرکت عمران اطلس ایرانیان - دیتاسنتر
  5. اداره اموراقتصادی و دارایی استان البرز - دیتاسنتر
  6. آریا پرداز - دیتاسنتر
  7. سازمان پزشکی قانونی استان تهران - دیتاسنتر
  8. مدیریت و توسعه گردشکری هتل هیراد - دیتاسنتر
  9. پتروشیمی شازند - دیتاسنتر
  10. هایپر استار قم
  11. مجتمع سنگ آهن سنگان - دیتاسنتر
  12. بازرگانی پتروشیمی ایران - دیتاسنتر
  13. راه آهن تهران - دیتاسنتر
  14. بانک ملت مشهد - دیتاسنتر
  15. و......